Yli 500 viestintä- ja markkinointijohtajaa on puhunut – Ellun Kanat Agency Image 2023:n hopeasijalle
Ellun Kanoilla on toiseksi paras imago markkinointiviestinnän ostajien keskuudessa. Kiitämme nöyrästi asiakkaitamme luottamuksesta – yhdessä tehdyt työt näkyvät mielikuvassamme. Toinen sija innostaa meitä kehittymään vielä entistäkin nopeammin.
Vuoden Toimisto -kilpailun sarja Agency Image 2023 selvitti Suomen vahvimmat markkinointiviestintätoimistojen brändit. Tutkimuksessa markkinointiviestinnän ostajat saivat nimetä kolme markkinointiviestintäalan toimistoa, joista heillä oli paras mielikuva.
”Olemme tosi otettuja tästä tunnustuksesta. Kiitos kuuluu mahtaville asiakkaillemme. Heidän kanssaan teemme työtä, joka vaikuttaa, näkyy ja kuuluu”, toteaa Ellun Kanojen Head of Design Sasu Haanpää.
Ellun Kanojen viestinnän liiketoimintajohtaja Ville Tuominen toteaa tunnustuksesta:
“Ellun Kanat tunnetaan vahvasta viestintätekemisestään. Emme lakkaa uudistumasta ja kirittämästä itseämme. Tällä hetkellä työn alla ovat esimerkiksi tekoälyn kanssa yhteensopivat viestintästrategiat.”
Brändi- ja design-osaaminen kirittävät huipputuloksiin useissa kilpailuissa
“Olemme systemaattisesti kasvattaneet brändi- ja designosaamistamme ja sen myötä pärjänneet asiakkaidemme kanssa kisoissa myös kansainvälisesti. Ollaan hemmetin ylpeitä, miten tämä työ tuottaa tulosta alan kovimpien osaajien ja asiakkaiden joukossa”, Sasu Haanpää sanoo.
Haanpää on lähdössä tiiminsä kanssa parin viikon päästä Lontooseen palkintogaalaan. Ellun Kanat on arvostetun kansainvälisen Transform Awards Europe -kilpailun finaalissa neljässä eri kategoriassa.
Katso kilpailuissakin menestyneet työmme tästä:
- Lapsistrategian viestintää yhdessä STM:n & VNK:n kanssa
- Kyllä kaikki meistä -kampanja Oikeusministeriön kanssa
- Aakkosten moninaisuusteko yhdessä Cloettan kanssa
- Uusi Rooty-brändi yhdessä Pohjolan Perunan kanssa
- Brändiuudistus yhdessä Best Caravanin kanssa
- Brändiuudistus yhdessä Lakimiesliiton kanssa
Vuoden Toimiston Agency Image 2023 -kilpailu perustuu Regi Research & Strategi -markkinatutkimusyrityksen toteuttamaan tutkimukseen, joka kartoittaa markkinointi- ja viestintätoimistojen brändejä ja imagoa asiakkaidensa keskuudessa. Agency Image 2023 -tulokset pohjautuvat yli 500 viestintä- ja markkinointijohtajan kyselyssä ilmoittamiin mielikuviin markkinointiviestintäalan toimistoista.