Hyppää sisältöön
PlusTerveys

Brändin raikastus

Uudistuneen strategian myötä PlusTerveys halusi raikastaa visuaalista ilmettään. Tavoitteena oli kirkastaa brändi vastaamaan strategiaa ja sen tavoitteita sekä yhtenäistää visuaalinen ilme eheäksi kokonaisuudeksi. Lähtökohtina olivat PlusTerveyden strategiset linjaukset, visio, missio ja arvot.

Terveydenhuoltoaiheisia kuvituksia toistuvaksi kuosiksi järjestettynä.

Tavoitteena oli kirkastaa PlusTerveyden brändi vastaamaan strategiaa sekä yhtenäistää visuaalinen ilme eheäksi kokonaisuudeksi

Muutostarve

Visuaalisen ilmeen päivittäminen ja kirkastaminen. Koimme, että PlusTerveys tarvitsi selkeät kuvaohjeistukset sekä mainonnan ohjeistukset (sis. ohjeistukset eri kanaviin koko brändille, eri liiketoimintayksiköille, toimipisteille, palveluille ja rekrytoinnille). Logo, fontit ja värimaailma säilyivät asiakkaan toiveesta samoina.

Näkemys

Ellun Kanat toteutti kattavan brändin raikastuksen, jossa suunnittelimme PlusTerveyden visuaalisen ilmeen konseptin ja ohjeistuksen sekä mainonnan ohjeistuksen, jotka olivat linjassa PlusTerveyden uuden strategian kanssa. 

Toteutimme myös yhteistyökumppanivalokuvaajan kanssa PlusTerveyden uudet brändi- ja henkilöstökuvat sekä yhteistyökuvittajan kanssa uuden ja raikkaan kuvitusmaailman.

mies koripallokentällä, pallo kainaliossaan

nainen ja lapsi ruokapöydän ääressä

Lapsi ja mies pesemässä hsampaita peilin edessä

Muutos

Lopputuloksena PlusTerveydelle rakentui yhtenäinen, tunnistettava ja strategian mukainen brändikokonaisuus sekä ohjeistot ja suunnnittelupohjat, joita PlusTerveyden oma viestinnän ja markkinoinnin tiimi pystyy helposti hyödyntämään jokapäiväisessä tekemisessään.

Terveydenhuollon henkilökuntaa kävelemässä käytävällä, seinässä on kuvituksista teetetty seinämaalaus.

Ota yhteyttä

Ville Wahlberg

muutoksen tekijä, liiketoimintajohtaja

Sasu Haanpää

muutoksen tekijä, head of creative

Haku