Kehyskunnat käyvät kamppailua 20-40-vuotiaista asukkaista, minkä takia Hyvinkään kaupunki halusi brändi- ja tunnettuuskampanjan, jonka avulla saataisi lisättyä näkyvyyttään juuri tämän kohderyhmän ympärillä. Tavoitteena oli tuoda esille Hyvinkään vahvuuksia asuinkaupunkina sekä korostaa Hyvinkään nuorekasta ja autenttista puolta.
Esitellä Hyvinkään nuorekas ja autenttinen puoli uudella ja freessillä tavalla, poiketen perinteisestä markkinointimateriaaleista.
Ellun Kanat toteutti #Hyvinkäy-imagokampanjan, johon otettiin mukaan kaksi sosiaalisen median vaikuttajaa. White Trash Disease-blogin kirjoittaja Natalia Salmela ja E2O-blogia pitävä Esko Kyrö muuttivat kuukaudeksi Hyvinkäälle, jonka aikana he somettivat kokemuksistaan Hyvinkäällä asumisesta sekä Hyvinkään moninaisista tapahtumista ja palveluista. Vaikuttajakampanjan lisäksi Ellun Kanat loi kampanjalle visuaalisen ilmeen.
Kampanja sai hurjasti kiitosta rohkeasta vedosta. Kohderyhmän huomio ansaittiin laajasti ja vaikuttajien omat yleisöt olivat kampanjasta innoissaan. Kampanjalla oli kokonaisuudessaan 1,5 miljoona näyttökertaa ja yli 800 000 yksilöityä katsojaa. Hyvinkää sai myös paljon mediahuomiota niin paikallislehdissä kuin päämedioissa radiota ja televisiota myöten. Journalistisessa mediassa osumia saatiin 29 kappaletta.