Kriisiviestintä

Kun kriisi iskee, yrityksen johto on tulilinjalla – mutta koko yhteisö saa kolauksen

Petri

Hyvinvoiva organisaatio kohtaa kriisin yhteisenä rintamana, kuusi kriisikyvykkyyden tärkeää taitoa apunaan.

Lue
Kriisiviestintä

Utopia turvallisuudesta saa laatimaan kriisiviestinnän prosessikäppyröitä

Unna

Isot yritykset ovat kriisin kourissa keskimäärin kerran vuodessa. Niihin pitää varautua etukäteen rakentamalla koko yrityksen kriisikyvykkyyttä.

Lue
Kriisiviestintä

Kriisiviestinnässä tarvitaan muutakin kuin ohjeita: Näin konsultti ansaitsee asiakkaansa luottamuksen

Tuomas

Kun viestintäkonsultin ja asiakkaan välinen yhteistyö toimii, asiakkaalle syntyy tunne siitä, ettei hän ole yksin vaikeassakaan tilanteessa.

Lue
Kriisiviestintä

Yt-viestintä on (oikeasti) kriisiviestintää

Sara

Kun yritys aloittaa yt-neuvottelut, sen viestintä muuttuu väliaikaisesti kriisiviestinnäksi. Silloin on hyvä ymmärtää, mistä on kyse.

Lue
Kriisiviestintä

Vielä kerran kellohelmoista ja kriisiviestinnän perusasioista

Sara

Viimeisen vuorokauden ajan some on opettanut meille koko joukon uusia termejä.

Lue

Meitä kiinnostaa yhteistyö kanssasi!

Otathan yhteyttä, niin voimme auttaa!