Hyppää sisältöön

Vaasan värväsi Ellun Kanat uusimaan viestintästrategiansa

Ellu

26.1.2017

1 minuuttia

Vaasan Oy värväsi Ellun Kanat uudistamaan viestintästrategiansa, jonka tavoitteena on ottaa loikka kohti proaktiivisempaa viestintää. Nyt projektin jälkeen on ryhdytty sanoista tekoihin.

Uuden strategian keskiössä on entistä rohkeampi ja avoimempi viestintä, joka myös tarttuu mahdollisuuksiin. Tavoitteena on valjastaa viestintä tukemaan Vaasanin liiketoimintaa ja vahvistaa Vaasanin asemaa suomalaisen leipäkulttuurin rakentajana sekä ylläpitäjänä.

– Myös leipomoala elää kovassa murroksessa, mikä vaatii uutta tekemisen tapaa. Ellun Kanat tietää miten muutos saadaan käyntin. He ravistelevat meitä, ja me haluamme vuorostamme ravistella koko toimialaa, toteaa Vaasanin brändeistä ja viestinnästä vastaava johtaja Mari Dunderfelt.

Yhteistyön lähtökohdat natsasivat hyvin, sillä Ellun Kanat tunnetaan juuri aktiivisesti mainetta rakentavasta mahdollisuusviestinnästä.

 

Haku