Strategiatyö lennätti Ellun Kanat ennätykseensä
Ellun Kanat jatkoi kasvuaan vuonna 2016.
Strategiaprojektit ja mahdollisuusviestintä vauhdittivat myyntikatteen 3,61 miljoonaan euroon edellisen vuoden 3,03 miljoonasta eurosta. Kasvua vuodesta 2015 syntyi siis reilut 19 %. Liikevoittoprosentti oli 18,4 % (2015: 22,2 %) ja liikevoittoa syntyi 682 000 euroa (701 000 €).
– 2016 oli todellinen rakentamisen vuosi. Investoimme vahvasti ja pystytimme koko vuoden edellytyksiä kasvulle ja uuden luomiselle. Vaikutus onkin näkynyt heti tämän vuoden tammikuusta lähtien kun saatanallinen rallimme on löytänyt aivan uuden vaihteen, tiivistää Ellun Kanojen hallituksen puheenjohtaja Kirsi Piha.
Vuoden luvuista näkee, että viestintä on entistä useammin yritysten johdon agendalla. Strategiatyö muodosti Ellun Kanojen liikevaihdosta 37,8 %, perus- ja mahdollisuusviestintä 35,4 %, visuaalinen suunnittelu 10,7 %, vaikuttajaviestintä 9,2 % ja isot teot 7,0 %.