Kokenutta konsulttivoimaa Kanalaan: viestinnän asiantuntija Nina Enroth syttyy isoista kokonaisuuksista
Enroth on kokenut moniosaaja, jolla on tärkeä taito osata jäsentää asiakkaan tilannetta myös pöydän toiselta puolelta.
Elokuussa Ellun Kanoissa aloittaneella muutoksen tekijällä Nina Enrothilla on laaja-alainen kokemus viestinnän töistä. Enrothin kannukset ovat kasvaneet lontoolaisen underground-lehden toimituksesta ja muutaman maahantuontifirman vastuullisista viestintä- ja markkinointitehtävistä viestintätoimiston asiantuntija- ja esihenkilötehtäviin.
Enroth on ollut myös yrittäjänä mukana perustamassa ja pyörittämässä suomalaista Stylebook-sivustoa, joka yhdisti kauneusalan ammattilaisia ja asiakkaita.
Viimeiset yhdeksän vuotta Enroth työskenteli viestintätoimisto Drumissa asiakkuusjohtajana ja esihenkilötehtävissä sekä johtoryhmän jäsenenä. Palettiin kuului työtehtäviä tuoteviestinnästä yhteiskunnallisiin töihin, markkinointiviestintään, brändiuudistuksiin ja työnantajamielikuvan ja yrityskulttuurin kehittämiseen. Asiakkuudet vaihtelivat IT-alasta rakennusalaan, kiertotalouteen ja yhteiskunnallisiin toimijoihin.
Tai mitä sitä valehtelemaan, ralli on päällä jo
– Ellun Kanat on kiinnostavin alusta tehdä muutosta ja konsultointia. Täällä on minua puhuttelevaa näkemystä ja rohkeutta. Vauhdikas työyhteisö on ottanut minut lämpimästi vastaan. Odotan innokkaana, että pääsen ravistelemaan asiakkaita taisteluparina muutokseen. Tai mitä sitä valehtelemaan, ralli on päällä jo, kuvailee Enroth ensitunnelmiaan.
– Isoja asiakkuuksia ja kokonaisvaltaisia projekteja menestyksekkäästi luotsannut Nina on erinomainen lisä asiantuntijajoukkoomme. Nina on kokenut moniosaaja, jolla on tärkeä taito osata jäsentää asiakkaan tilannetta myös pöydän toiselta puolelta, iloitsee Ellun Kanojen toimitusjohtaja Taru Tujunen.
Kuva: Iina Salminen
Lisätietoa:
Toimitusjohtaja Taru Tujunen
050 357 9418
taru.tujunen@ellunkanat.fi
Ellun Kanat on strategisesti ajatteleva yritys, jonka olemassaolon tarkoituksena on ravistella muutokseen, tehdä muutoksesta ymmärrettävä ja tehdä maailmasta parempi. Työkaluinamme ovat viestintä, yrityskulttuuri, vaikuttajaviestintä ja moderni arvoliittolaisuus.
Eihän siinä mitään järkeä olisi, että asiat olisivat ennallaan tekemisemme jälkeen.