Ellun Kanoista Aavan taistelupari
Lääkärikeskus Aava on valinnut viestintätoimisto Ellun Kanat ravistelemaan viestintäänsä ja liiketoimintaansa.
Yhteistyön tavoitteena on kiteyttää Aavan pääviestit ja löytää strateginen ydin, joka erottaa lääkäriaseman sen kilpailijoista.
– Kyseessä on hirmukiinnostava toimiala, joka tarvitsee Lääkärikeskus Aavan kaltaista rohkeaa tekijää, jolla on hieno tarina. Meistä viestintä ei saa olla itseisarvo vaan työkalu kasvattaa liiketoimintaa. Myös Aavan tapauksessa haastamme, ravistelemme ja sparraamme asiakasta, jotta löydämme ne purevimmat ydinviestit, joilla yrityksen tarinaa lähdetään kertomaan, Ellun Kanojen toimitusjohtaja Taru Tujunen kertoo.
Lääkärikeskus Aava on 100-prosenttisesti suomalainen perheyritys, jonka vahvuutena on palvelu elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yli 50-vuotias yhtiö otti nimen Aava käyttöön vuonna 2012.
– Valitsimme Ellun Kanat heidän skarpin näkemyksen ja uudenlaisen otteen takia. He eivät varmasti päästä meitä helpolla, mutta emme sitä haluakaan. Innoissani odotan, että pääsemme uudistamaan tapaamme viestiä ja käydä keskustelua, toteaa Lääkärikeskus Aavan toimitusjohtaja Raija Tapio.