Asiakkaamme Kokkikartanon viestintä ja markkinointi pokkasi palkintoja
Syksy on ollut palkintorikasta aikaa meille ja asiakkaallemme Kokkikartanolle, sillä ”Kokkikartano – Pieni keravalainen ruokatehdas” -kampanja ja ”Ei valmista valmisruokaa” -viestintäkampanja pokkasivat palkinnot alan syksyn kisoissa.
Effie Awards Finland 2013 -kilpailussa Kokkikartanon pronssisen Effien napanneeseen tiimiin kuului asiakkaan lisäksi Markkinointitoimisto FOLK, me Ellun Kanat, Mediatoimisto Voitto, Woodpecker Film ja Daigo.
”Isojen ruokatehtaiden varjossa 10 vuotta sinnitellyt Kokkikartano aloitti vuonna 2012 historiansa mittavimman kampanjoinnin. Tuomaristo vakuuttui kampanjoinnista, jonka tulokset olivat kiistattomat ja joka osaltaan on ollut pysäyttämässä valmisruokamarkkinoiden laskua. Tuomaristo kiittää Kokkikartanoa rohkeudesta kilpailla isojen toimijoiden kanssa”, kiteytti Effien tuomariston puheenjohtaja Omnicom Media Group Finlandin toimitusjohtaja Antti Järvinen tuomariston perustelut valinnalle.
MTL Communications Awardseissa puolestaan Team Kokkikartano, eli me Ellun Kanat ja Kokkikartano, voitti työllään B2C tuotteet -kategorian.
”Tavoitteena oli luoda Valmisruokatalo Kokkikartanolle keskusteleva viestinnän strategia. Syntyi hyvä tarina, jossa valmisruoka ei ole vielä valmista vaan annetaan lupaus ̶ kehitämme sitä yhdessä. Valmisruoka nostettiin osaksi yhteiskunnallista keskustelua aikana, jolloin mielipiteet olivat valmisruokia vastaan. Keskustelu otettiin hienosti haltuun ja myös kriittiset äänet saatiin osallistumaan”, perustelee Communications Awardsien tuomariston puheenjohtaja Wärtsilän viestintäjohtaja Atte Palomäki valintaa.
Loistoduunia Team Kokkis! Onnittelemme myös lämpimästi muita voittajia!