Ellun Kanat on yleisarvosanaltaan viestintätoimistojen ykkönen
Tuore viestintäalan yritysten imagotutkimus osoitti, että strateginen viestintätoimisto Ellun Kanat on Suomen ylivoimaisesti tunnetuin viestintätoimisto. Se sai vastaajilta myös parhaan yleisarvosanan (8,29).
Ellun Kanat on 29 tutkitun viestintätoimiston joukossa ylivoimaisesti tunnetuin: kokonaistunnettuus on 77 prosenttia. Toiseksi tunnetuimman yrityksen kokonaistunnettuus on 66 prosenttia.
Taloustutkimuksen kahden vuoden välein tekemässä tutkimuksessa selvitetään viestintäalan yritysten tunnettuutta, osaamisprofiilia ja yrityskuvaa sekä toimialan lähitulevaisuuden kehitysnäkymiä. Vuoden 2018 tutkimukseen vastasi 667 eri yrityksen edustajaa syys-lokakuussa.
Ellun Kanat oli tutkimuksessa mukana olleista 29 viestintäalan yrityksistä ainoa, jonka NPS-indeksi on hyvä (21). Alan keskiarvo oli -5. NPS-indeksi eli Net Promoter Score mittaa asiakastyytyväisyyttä sen perusteella, miten valmis asiakas on suosittelemaan yritystä kolmannelle osapuolelle.
Ellun Kanojen yleisarvosanaksi vastaajat antoivat 8,29, kun toimialan keskiarvo on 7,86.
“Iloitsemme hyvästä NPS-indeksistämme ja myös siitä, että meidät mielletään erityisen luovaksi toimistoksi. Luovuus kertoo muutoskyvystä, jota tarvitaan erityisesti nyt, kun maailma ja toimintaympäristö muuttuvat nopeasti”, sanoo Ellun Kanojen toimitusjohtaja Taru Tujunen. “Meidän ja koko toimialan on jatkuvasti pidettävä rima korkealla.”
Ellun Kanojen vahvuuksina vastaajat pitivät luovuutta, ajan tasalla olevaa osaamista, näkemyksellisyyttä, sosiaalisen median osaamista, kykyä tehdä tuloksellista viestintää sekä palvelun laatua.
Ellun Kanat on strategisesti ajatteleva yritys, jonka olemassaolon tarkoituksena on ravistella muutokseen, tehdä muutoksesta ymmärrettävä ja tehdä maailmasta parempi. Työkaluinamme ovat viestintä, yrityskulttuuri, vaikuttajaviestintä ja moderni arvoliittolaisuus.
Eihän siinä mitään järkeä olisi, että asiat olisivat ennallaan tekemisemme jälkeen.