Onko teidänkin opittava äkkiä uutta tai lähdettävä yhdessä uuteen suuntaan? Ellun Kanoilta saat näkemyksellistä ajattelua ja ravistelevaa puhetta. Kanasta on asiantuntijaksi, valmentajaksi tai juontajaksi kaikenlaisiin tapahtumiin. Tutustu asiantuntijoihimme alta.
Olipa tarpeesi mikä hyvänsä, saat meiltä taisteluparin tilaisuuteesi.
Klikkaa tästä ja pyydä tarjouspyyntö puheenvuorosta tilaisuuteesi!
Taru Tujunen, toimitusjohtaja
Muutosjohtaminen, yhteiskunnallinen analyysi, strateginen viestintä
Karismaattinen esiintyjä ja innostava, ajatuksia ravisutteleva puhuja, joka ymmärtää yhteiskuntaa, liiketoimintaa ja työelämän murrosta. Jos haluat rehellisen ja luotettavan mielipiteen, kysy Tarulta.
Tuomas Lähteenmäki, asiakkuusjohtaja ja mediavalmentaja
Media ja PR, yhteiskunnallinen analyysi, strateginen viestintä
Yhteiskunnallisella näkemyksellä höystetty asiakkuusjohtaja, joka mediavalmentaa, juontaa ja sukeltaa mielellään avuksi strategisen viestinnän ristiaallokossa. Tuomas on luotettu johtoryhmien valmentaja, luova ideanikkari ja kehuttu juontaja.
Suvi Auvinen, johtava asiantuntija
Brändiaktivismi, digitaalinen viestintä ja sosiaalinen media, vastuullisuusviestintä, kriisiviestintä, media ja PR,
tekoäly
Ammattianarkisti, kirjoittaja ja nainen, joka ajattelee työkseen. Koulutukseltaan teatteritaiteen maisteri, joka on löytänyt esiintymisareenat teatterisalien sijaan yhteiskunnan eri kolkista. Eniten kiinnostaa ilmastokriisin ratkaiseminen ja kärsimyksen vähentäminen maailmassa.
Jouni Mölsä, johtava asiantuntija
Muutosjohtaminen, strateginen viestintä, kriisiviestintä
Loistava keskustelukumppani, jos tarvitset kumppania organisaatiosi johdolle, muutoksen sanoittamista tai viestinnän sparraamista. Viestintätehtävät valtionhallinnon huippupaikoilla ja eri medioissa ovat tuoneet Jounille kolme vuosikymmentä näkemystä niin strategisesta viestinnästä kuin kriisiviestinnästäkin.
Anna Kjellberg, liiketoimintajohtaja
muutosjohtaminen, strateginen viestintä
Pääomasijoittajien kasvatti, joka innostuu maailmaa muuttavista ilmiöistä ja organisaatioiden muutoskyvykkyydestä. Valmentajana ja fasilitaattorina auttaa asiakasta löytämään yhteistä paloa, suuntaa ja sitoutumista osallistamalla sisäisiä ja ulkoisia sidosryhmiä strategiseen keskusteluun. Uskoo vahvasti valmentavaan otteeseen muutoksen aikaansaamisessa.
Hanna Tykkä, liiketoimintajohtaja ja muutoksen tekijä
Kriisiviestintä, mediavalmennus, strateginen viestintä, muutosjohtaminen, tekoäly, brändiaktivismi, brändin juurruttaminen, digitaalinen viestintä ja sosiaalinen media
Luova viestijä, joka etsii olennaista, pitää yksinkertaista kauniina ja keskittyy kokonaisuuksiin. Puhuu sujuvasti, myös digiä. Arvoina avoimuus ja välittömyys. Tavallinen ja hyvät tarinat innostavat. Hanna on viestinnän konkari, jolta saat kiinnostavan puheen vaikkapa tekoälystä tai kriisiviestinnästä!
Anni Kosunen, asiakkuusjohtaja
Strateginen viestintä, kriisiviestintä, media ja PR
Riuska humanisti, joka nuuskii varsinkin verkkoyhteisöjen toiminnan ja teknologiavälitteisten vuorovaikutusilmiöiden perään. Anni on pidetty valmentaja ja puhuja, joka osaa nostatttaa tunnelmaa ja lyödä faktat pöytään.
Elina Kiiski-Kataja, tutkimusjohtaja
Ennakointi ja tulevaisuuskuvan rakentaminen
Teknologiaoptimisti ja yhteiskuntatieteilijä, joka ei pelkää penkoa pöhinää syvemmälle. Kun haluat syvää näkemystä ymmärrettävästi, kutsu Elina puhumaan.
Tuomas Nurmela, liiketoimintajohtaja ja johtava asiantuntija
Vaikuttajaviestintä, yhteiskunnallinen analyysi, muutosjohtaminen, strateginen viestintä
Selkeäsanainen diplomi-insinööri, joka osaa suomentaa politiikkaa yrityksille ja yritysmaailmaa poliitikoille. Voit kuulla Tuomaksen näkemystä mm. kiitetystä Eduskuntavaalit-podcastista.
Saara Torri, asiakkuusjohtaja
Mediaviestintä, strateginen viestintä
Viestintä- ja mainostoimistomaailmassa marinoitunut ammattilainen, jonka sydän sykkii viestinnän mahdollisuuksille. Ei jäädy kriisitilanteessakaan. Saara on pidetty valmentaja, jonka haluat sparraamaan tiimiäsi esimerkiksi mediaviestinnässä.
Marjaana Toiminen, liiketoimintajohtaja ja johtava asiantuntija
Strategiatyö, ennakointi ja tulevaisuuskuvan rakentaminen, muutosjohtaminen
Pitkän uran johtajana ja sen jälkeen johdon konsulttina tehnyt työelämän ja strategisen ennakoinnin asiantuntija. Marjaanan lempiteemoja ovat strateginen ennakointi, työn murros, tulevaisuuden johtajuus.
Jenny Antonen, liiketoimintajohtaja
Strateginen viestintä, muutosjohtaminen, sisäinen viestintä
Ajatuksella tehty strategia, ihmisiä liikuttava kulttuuri ja rohkeat teot saavat Jennyn kädet heilumaan innostuksesta, joskus hänet jopa putoamaan tuoliltaan. Puhuu mielellään edellä mainituista tavalla, joka ei jätä ketään kylmäksi.
Sandra Lamppu, viestinnän asiantuntija, copywriter ja esiintymisvalmentaja
Luova suunnittelu ja kampanjat, kirjoittaminen, esiintyminen
Luova tarinankertoja, toimittaja ja valmentaja, joka auttaa sinua viestimään vaikuttavammin. Sandra puhuu tunteella ja tunteista. Empaattisesti epämiellyttävistä totuuksista. Jos haluat viestiä, kirjoittaa tai esiintyä paremmin, kutsu Sandra avuksi.
Sasu Haanpää, liiketoimintajohtaja ja johtava asiantuntija
Brändistrategia, brändiaktivismi, luova suunnittelu ja kampanjat, brändi-identiteetti
Brändistrategi ja isojen linjojen ajattelija. Yhdistää vaivattomasti monta pistettä selkeäksi tarinaksi. Hahmottaa maailmaa hyvän oletuksella. Reilu ja reipas. Innostuksen asteen voi tarkistaa poskien punoituksesta. Saisi helposti pystyyn herätysliikkeen.
Juha Töyrylä, varatoimitusjohtaja (vapaalla)
Muutosjohtaminen, kriisiviestintä, strategiatyö
Johdon kumppani ja strategi sekä vaikeiden paikkojen taktikko. Juha on tehnyt ja johtanut vaikuttamista ja viestintää yrityksissä ja järjestöissä sekä kehittänyt liiketoimintaa hallituksissa.
Miten rakennan luottamusta organisaatiossa / johtoryhmässä?
Tekoälyn vaikutus yksilöihin, yrityksiin ja yhteiskuntaan & Miten tekoäly voi auttaa työssäni?
Miten median kanssa kannattaa toimia? (media- ja esiintymisvalmennukset)
Hallitusohjelma-analyysi
Brändit + ESG + AI
Tulevaisuuden työnantajuus
Seis sikailulle (Koulutuskokonaisuus organisaatioille valtarakenteista, häirinnästä ja epäasiallisesta käytöksestä)
Jos et löydä toivomaasi aihetta, voit pyytää meiltä sellaista tästä!
Jos et löydä toivomaasi aihetta, voit pyytää meiltä sellaista tästä!
Haluatko vahvistaa organisaatiosi tulevaisuusvalmiutta tai ymmärtää paremmin muuttuvaa työelämää? Tai kenties tietää lisää liiketoimintasi kannalta relevanteista megatrendeistä? Saat meiltä puhujan, joka innostaa ja auttaa ymmärtämään – erilaisia tulevaisuusskenaarioita, uhkia ja mahdollisuuksia.
Tulevaisuus- ja ennakointiosaajiamme ovat mm. Elina Kiiski-Kataja ja Marjaana Toiminen.
Mitä teidän tulee ymmärtää yhteiskunnasta juuri nyt? Miten poliittiset päätökset vaikuttavat liiketoimintaanne tulevaisuudessa?
Pyydä puhumaan esimerkiksi Taru Tujunen, Tuomas Nurmela, Silja SIlvasti, Jouni Mölsä tai Tuomas Lähteenmäki.
Miten voitte onnistua muutoksessa? Miten muutosta kannattaa johtaa? Ilman luottamusta ja muutoskyvykkyyttä paraskin strategia epäonnistuu. Joskus tarvitaan toinen sanomaan: totta hitossa voitte onnistua!
Muutoksesta puhuvat innostavasti mm. Taru Tujunen, Marjaana Toiminen, Jouni Mölsä, Jenny Antonen ja Anna Kjellberg.
Ymmärretäänkö strategianne? Onko sisäinen vuoropuhelunne laadukasta? Muutoksen juurruttaminen ei tapahdu Excelissä tai johdon tilannehuoneissa.
Strategiatyön huippuammattilaisiamme ovat esim. Marjaana Toiminen, Anna Kjellberg, Taru Tujunen, Jouni Mölsä tai Jenny Antonen.
Miten asiantuntija voi viestiä vakuuttavasti? Miten johtajan kannattaa viestiä? Miten yhteisönne voisi onnistua viestinnässä ja saavuttaa tavoitteet?
Kutsu innostamaan Jenny Antonen, Taru Tujunen, Hanna Tykkä, Anni Kosunen tai Sandra Lamppu.
Ihmiset odottavat, että brändit ratkaisevat isoja, yhteiskunnallisia ongelmia. Miten te voitte lisätä brändillänne luottamusta olennaisissa sidosryhmissä? Onko teidän brändinne valmis strategian ja arvojenne mukaisiin, rohkeisiin tekoihin?
Olemme valinneet olla brand design optimisteja – näemme mahdollisuuksia siellä missä muut eivät. Kiritämme myös teidät muutokseen.
Vakuuttavan puheen saat esimerkiksi Sasu Haanpäältä ja Suvi Auviselta.
Haluatteko lisätä osaamistanne brändin merkityksestä? Tai kenties uudistaa koko toimintaanne brändityön kautta? Brändinne kyllä menestyy, kun se rakentaa tulevaisuutta, jossa muutkin haluavat olla mukana.
Ehdoton huippuosaaja puhumaan brändistä: Sasu Haanpää.
Haluatteko lisätä sidosryhmien luottamusta brändiinne tai kasvattaa omaa luovuuttanne? Tai kenties rakentaa kampanjan, joka aidosti vaikuttaa?
Luovuudesta ja kampanjoista puhuvat mm. Sasu Haanpää ja Sandra Lamppu.
Miten voitte tehdä muutosta viestinnän avulla? Mitä toimintaympäristö vaatii organisaatioilta, entäpä se tekoäly? Miten viestiä vaikuttavasti asiakkaille? Kuinka voin kirjoittaa, puhua ja esiintyä paremmin?
Olet valinnan vaikeuden äärellä. Loistavia puhujia kaikki: Hanna Tykkä, Anni Kosunen, Jenny Antonen, Taru Tujunen, Tuomas Lähteenmäki, Jouni Mölsä, Sandra Lamppu ja Anna Turkki.
Kuinka yritysten tulisi viestiä digitaalisessa ympäristössä? Mitä sosiaalisesti mediasta pitää ymmärtää juuri tällä sekunnilla? Miten somen tyrskyissä voi navigoida? Miten teette vaikuttavaa markkinointiviestintää?
Digitaaliseen viestintään sinut johdattaa innostavasti mm. Sandra Lamppu, Hanna Tykkä ja Anna Turkki.
Millainen on mediaympäristö juuri nyt? Miten hoidat mediasuhteita vuonna 2023? Miten onnistut haastattelussa?
Valmennuksia ja sparrauksia mediatyöstä vetävät loistavasti mm. Tuomas Lähteenmäki, Anni Kosunen, Saara Torri, Suvi Auvinen, Sandra Lamppu, Jouni Mölsä ja Hanna Tykkä.
Miten riskeihin voi varautua? Miten kannattaa toimia, kun tilanne on jo päällä? Miten pelastaa luottamus?
Valitse parhaat kriisiviestinnän konkarimme Taru Tujunen, Hanna Tykkä, Jouni Mölsä, Anni Kosunen ja Suvi Auvinen.
Saatko sidosryhmäsi oman viestisi taakse? Ymmärrätkö kaikki vaikuttamiskeinosi? Osallistutko yhteiskunnalliseen keskusteluun?
Sanotaan se nimittäin vielä kerran: kabinettivaikuttamisen aika on ohi. Kaikilla organisaatioilla on tarve vaikuttaa. Tee se fiksusti ja vaikuttavasti – ja luottamusta rakentaen.
Vaikuttajaviestinnästä haluat ehdottomasti kuulla esimerkiksi Tuomas Nurmelaa, Silja Silvastia ja Taru Tujusta.
Mitä vastuullisuudesta pitää ymmärtää nyt? Miten voitte viestiä jo tehdystä työstä? Mitä teidän on tehtävä seuraavaksi, mitä sidosryhmänne odottavat?
Et saa meiltä myötäkarvaista silittelyä, vaan piinkovaa näkemystä – ja sillä pääset pitkälle.
Ehdoton puhujavalinta vastuullisuusviestintään on Suvi Auvinen.