Kaikilla yrityksillä ja organisaatioilla on tarve vaikuttaa; jotkut haluavat vaikuttaa asiakkaisiinsa, toiset politiikkaan, kolmannet maailmassa vallitseviin epäkohtiin. Yhteistä näille pyrkimyksille on, että onnistuminen edellyttää ymmärrystä keitä yrityksen tai organisaation sidosryhmät ovat ja miten luottamusta sidosryhmiin rakennetaan. Tällä hetkellä sekä luottamus että sidosryhmät ovat kuitenkin suuressa murroksessa. Jos vaikuttamisessa haluaa onnistua, on tämä murros tunnettava. Kuinka, siitä puhutaan Ellun Kanojen aamustudiossa!
Tuomas Nurmela Ellun Kanat & Tuomas Lähteenmäki, Ellun Kanat
Risto Siilasmaa, Inclus ja Elina Kiiski-Kataja, Ellun Kanat
Lauri Kokkila, Inventure
Sini Harkki, Greenpeace Nordic
Miapetra Kumpula-Natri, Euroopan parlamentti
Merja Mähkä, sijoitusvaikuttaja
Taru Tujunen, Ellun Kanat
Minna Ruckenstein, apulaisprofessori, Kuluttajatutkimuskeskus, Helsingin yliopisto