Yksikään brändi ei voi enää elää omassa kuplassaan ilman suhdetta ajan ilmiöihin ja ihmisiin. Brändien odotetaan ottavan kantaa ja valitsemaan puolensa myös yhteiskunnallisessa keskustelussa. Miten näihin odotuksiin vastataan? Tätä pohdimme yhdessä johtavien ammattilaisten kanssa torstaina 5. lokakuuta klo 8.00–9.15.
Ellun Kanojen asiantuntijoiden lisäksi keskustelemassa ovat Yle Areenan päällikkö Tanja Iikkanen, Scandic Hotelsin Head of Customer Experience Rasmus Snabb sekä Helsinki Priden viestintäpäällikkö Laura Vainio. Vieraamme edustavat brändejä, joille on yhteistä se, että ne ovat vuorovaikutuksessa ympäröivän yhteiskunnan kanssa, ja niillä on ymmärrettävä, ajatuksia ja tunteita herättävä olemassaolon merkitys.
Paikkoja on tarjolla hyvin rajallisesti, ole nopea ja ilmoittaudu mukaan!
Brändiaamu 5.10.2023, os. Käenkuja 3 a, 4. krs, 00500.
8.00 Ovet, aamiainen tarjolla
8.15 Taru Tujunen, Ellun Kanojen toimitusjohtaja: Alkusanat
8.20 Sasu Haanpää, Head of Design: Tapa rakentaa brändejä on muuttunut
8.45 Paneelikeskustelu: Brändi muutoksen ajurina
Paneelikeskustelun juontaa asiakkuusjohtaja Tuomas Lähteenmäki.
9.10 Kiitokset, tilaisuus päättyy