Läpibrändätyssä ajassamme on yhä vaikeampi erottua. Samalla polarisoitunut ilmapiiri ajaa meitä varovaisuuteen. Mutta juuri uskallus erottua on menestyvän brändin elinehto. Miten tunnistaa liiketoiminnan kriittiset käännekohdat ja mukautua ajassa?
Vierainamme pelottomista brändeistä puhumassa Iittalan luova johtaja Janni Vepsäläinen ja & Espoon teatterin johtaja Erik Söderblom.
Rohkeiden tekojen lisäksi tapetilla on strateginen design, brändien herättämät tunteet ja valmius muutokseen: miten edistää muutoshalukkuutta ja mitä brändin uudistamisesta voi seurata.
Tule näkemään brändisi potentiaali aamiaistapahtumassa 13. kesäkuuta klo 8.15–9.30 Ellun Kanojen toimistolla Sörnäisissä. Kutsu on avec.
Tapahtuman ohjelma:
Brändiaamu 13.6.2024, os. Käenkuja 3 a, 4. krs, 00500.
8.15-8.30 Ovet avautuvat, aamiainen tarjolla
8.30 Ellaveera Björk, luova johtaja, Ellun Kanat: alkusanat
8.45 Paneelikeskustelu
Sasu Haanpää, head of creative, Ellun Kanat
Janni Vepsäläinen, luova johtaja, Iittala
Erik Söderblom, teatterinjohtaja, & Espoon teatteri
9.30 Ohjelma päättyy
Ilmoittautuminen tapahtumaan on sulkeutunut.