OpusCapita

Pitkäjänteistä mediatyötä

LÄHTÖKOHTA

Talouden kokonaisprosessien edelläkävijä OpusCapita (osa Posti Groupia) aloitti toimintansa uudella nimellä ja itsenäisenä toimijana vuoden 2014 alussa. Yhtiö toimii yhdeksässä maassa ja palvelee yli 11 000 asiakasta, mutta OpusCapitan yleinen tunnettuus oli heikko. Viestintäyhteistyön tavoitteena oli rakentaa perusta tulokselliselle viestinnälle.

oc_logo_rgb

 

RATKAISUMME

Olemme työskennelleet OpusCapitan viestinnän yhteistyökumppanina vuodesta 2014. Yhteistyö käynnistettiin kiteyttämällä viestintästrategia ja tekemällä sen pohjalta suunnitelma, jolla tuetaan OpusCapitan tunnettuutta talouden edelläkävijänä.

OpusCapita on sähköisen laskutuksen ja talousprosessien automatisoija ja alansa edelläkävijä. Sen tavoitteena on kasvaa maailman johtavaksi yritysten hankinta-, rahoitus- ja maksuliikenteen ohjelmistojen tarjoajaksi. Tällä hetkellä se on jo maailman 10. suurimman toimijan joukossa.

TULOKSET

Pitkäjänteinen mediatyö on lisännyt yrityksen ja sen ratkaisujen tunnettuutta ja näkyvyyttä keskeisissä kotimaisissa medioissa. Tämän pohjaksi olemme yhteistyömme aikana kiteyttäneet keskeisiä viestejä niin yrityksen toiminnan ytimen kuin erilaisten ratkaisualueidenkin saralla ja tuoneet sisäisen viestinnän ratkaisuja uudistuneen strategian jalkautukseen.