Nimetön-1

Kojamo

Johtoryhmän Twitter-koulutus, -seuranta ja -sparraus

HAASTE

Asuntosijoittamiseen ja vuokra-asuntojen välittämiseen keskittyvä Kojamo halusi lähteä vahvistamaan työnantajakuvaansa sekä tunnettuuttaan.

RATKAISUMME

Ellun Kanat teki Kojamolle työantajakuvaviestinnän ravistelun, minkä jälkeen johtoryhmä koulutettiin Twitterin käyttöön ja jokaiselle mietittiin omat kulmat osallistua keskusteluihin. Koulutuksen jälkeen Ellun Kanat seurasi johtoryhmän twiittaamista neljän viikon ajan ja antoi jokaiselle henkilökohtaista palautetta. Lisäksi Ellun Kanat haarukoi mahdollisia keskusteluita ja ajankohtaisia aiheita, joihin johtoryhmäläiset pystyivät osallistumaan.

TULOKSET

Suurin osa johtoryhmäläisistä aloitti twiittaamisen nollasta. Seurantajaksolla niin twiittimäärät kuin johtoryhmäläisten seuraajamäärät kasvoivat roimasti. Johtoryhmäläisten twiittimäärät kasvoivat seurantajakson aikana neljässä viikossa 45 prosenttia ja seuraajamäärät yli 20 prosenttia. 1,5 kuukauden kuluttua seurantajakson päätyttyä johtoryhmäläisten twiittimäärät olivat kasvaneet jo 80 prosenttia ja seuraajamäärät 67 prosenttia.