Hanna Jensen

Head of Publishing
kirjoittaminen, tarinankerronta, sisältökonseptit
+358 40 556 1196

Journalistitaustainen kirjoittaja, joka ei saa tarpeekseen tarinankerronnasta ja kiinnostavien näkökulmien metsästämisestä. Jakaa intohimoaan mielellään muillekin. Valtiotieteilijä, jolla ihmisten käyttäytymisestä kiinnostuneen sosiaalitieteilijän sielu. Seuraa ruokakulttuuria, väsymätön kieltenopiskelija. Uskoo Jeff Bezosia: ”Don’t be boring.”

40 %
näkökulmittamista
40 %
viilaamista
20 %
leppoisuutta
Viestintä

Jargon: kaameaa skeidaa vai tietäjien kieli?

Hanna

Kaksi kielen ystävää intoutui miettimään jargonia ja ymmärsi lopulta, että kaiken kertomiseen riittäisi 65 sanaa.

Lue
Viestintä

Internet uudisti kielen – eikä jes tarkoita samaa kuin yes

Hanna

Sosiaalisen median vaikutus kielen muutokseen näkyy siinä, että ihmiset, jotka eivät aikaisemmin kokeneet osaavansa virallista, ”kirjoitettua” asiatekstiä, alkoivat ja uskalsivat kirjoittaa sosiaalisessa mediassa.

Lue
Viestintä

Ajattele luottamuksesta uudella tavalla, niin et pety enää

Hanna

Todellinen luottamus ei ole kahden ihmisen tai ihmisen ja yrityksen välinen asia vaan ihmisen ja hänen omien aistiensa välinen ...

Lue
Vastuullisuus

Miksi lähtisimme mukaan pikkujuttuun?

Hanna

Pihlajalinnan markkinointijohtaja Pauli Waroma harmittelee sponsorointipyyntöjen heikkoa tasoa.

Lue

Meitä kiinnostaa yhteistyö kanssasi!

Otathan yhteyttä, niin voimme auttaa!