Näin asiakkaamme arvioivat meitä

”Moninaisia osaajia, joustavat tiimit, vauhdikkaat käänteet, apua aina saatavilla, tukiranka ja selkänoja omaan tekemiseen. Luojalle kiitos kanoista!”

”Räväkkä, joskus jopa liian räväkkä toimija.”

Oman tiensä kulkija, tosi vahva kyvykkyyksien rakentajana. Kaikkein vastahakoisemmatkin on yritetty saada katsomaan eteenpäin. Pyrkii kääntämään erilaisin keinoin katsetta eteenpäin, myös niiden vastahakoisten peruutuspeiliin tuijottelijoiden. Ei välttämättä ole edes verrattavissa toimintafilosofialtaan toisiin toimijoihin.”

Juppi, hippi vai punkkari – Mitä tapahtuu huomenna konsultille  -kirjassamme väitämme seuraavaa: ”Unelmien konsultti ei tee asiakasta riippuvaiseksi itsestään, ei ole leipääntynyt vaan intohimoinen, jättää jälkeensä muutakin kuin yhden vastauksen, loistaa datan lisäksi nopealla reagointikyvyllä, ymmärtää asiakkaan arkea ja uskaltaa olla eri mieltä. Miten onnistuimme tässä itse?

Vuoden 2019 asiakastyytyväisyyskyselymme mukaan  85 % asiakkaistamme on erittäin tyytyväinen tai tyytyväinen yhteistyöhön kanssamme. Asteikoilla 1–5 kaikkien tarjoamiemme palveluidemme keskiarvo vuonna 2019 on hienosti yli 4.

Erityisen korkealle arvioitiin osaamisemme strategian kehitystyössä, yrityskulttuurissa, kriisiviestinnässä, strategisessa viestinnän suunnittelussa ja erilaisissa valmennuksissa ja koulutuksissa. 

Tänä vuonna kysyimme ensimmäistä kertaa myös sitä, olemmeko onnistuneet saamaan aikaan muutosta asiakkaidemme organisaatiossa. Useampi kuin joka toinen vastaaja kertoi yhteistyömme auttaneen saamaan aikaan muutosta omassa organisaatiossa, osa toki vastasi, ettei muutosta haettukaan.

“Muutos ei olisi oikeastaan voinut olla suurempi. Se muutti koko organisaatiokulttuuriamme hyvin hierarkkisesta, tiukkaan johdetusta, suppilomaisesta, vanhanaikaisesta tiedottamistyyppisestä hankeviestinnästä monipuoliseen ja -muotoiseen sidosryhmäviestintään ja yhteiskunnallisten tekojen tekemiseen, johon osallistetaan organisaatiota laajemmin. Muutos on ollut suljetusta avoimeen, läpinäkymättömästä läpinäkyvään, harvain”vallasta” yhteisöllisyyteen.”

Petrattavaakin löytyi. Projektinhallintaamme kaivattiin entistäkin proaktiivisempaa otetta, ja joissain tuotannollisemmissa töissä olimme olleet hieman liiankin vauhdikkaita. Myös lyhyempiä powerpointteja kaivattiin (tätä muuten kehitetään parhaillaan, kun uudistamme ilmettämme!) ja osa koki näkemyksemme joskus liian räväkkänä ja jopa ylimielisenä. Räväköitä olemme joskus liiankin, mutta ylimielisyys ei missään nimessä ole ollut tarkoituksemme.

Ja siksi tänä vuonna haluamme kuunnella asiakastamme vieläkin paremmin.  

“Honestly, one of the best agencies I’ve ever had the privilege of working with! If I were to pick something, and it’s only very small, but it would be helpful to have slightly more proactive project management – email round ups of action items after meetings, and then follow-up on those action items via email.“

ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELYMME TULOKSET VUODELTA 2019

85 %
Asiakkaistamme oli erittäin tyytyväinen tai tyytyväinen yhteistyöhön kanssamme (erittäin tyytyväisiä 45 %)
87 %
Ellun Kanat on tuonut viestinnän tekemiseen uusia ideoita ja näkemyksiä
83 %
asiakkaistamme koki, että Ellun Kanat on näkemyksellinen kumppani
78 %
suosittelisi meitä muillekin (ja vain 1 % ei)
4,4 / 5
"Yhteistyö Ellun Kanojen kanssa on ollut sujuvaa."
4,3 / 5
”Ellun Kanat on onnistunut tehtävissään.”
4,1 / 5
"Ellun Kanojen näkemys on tuonut toimintaamme lisäarvoa.”
4,0 / 5
"“Ellun Kanojen tekemä työ on tukenut meitä omien liiketoimintatavoitteidemme saavuttamisessa.”

Meitä kiinnostaa yhteistyö kanssasi!

Otathan yhteyttä, niin voimme auttaa!