iso_kuva_katsoo

Ellun Kanat satsaa näkemykseen – kolme uutta viestinnän tekijää

Ellun Kanojen miehistö kasvaa lokakuussa kolmella uudella tekijällä. Strateginen viestintätoimisto vahvistaa näkemystään laaja-alaisesti aina vaikuttamisesta digitaaliseen viestintään ja strategiseen suunnitteluun.

Rekrytointien periaatteena on Ellun Kanoissa aina ollut mahdollisimman monipuolisen joukkueen kokoaminen.

 

Rytmihäiriöisessä maailmassa viestinnän ja uudenlaisen ajattelun merkitys liiketoiminnan vauhdittamisessa vain kasvaa. Tämä vaatii terävää näkemystä, joka syntyy kun erilaiset ajatukset ja ideat törmäävät.

Ellun Kanojen toimitusjohtaja Taru Tujunen
Vasemmalta oikealle: Erkki Perälä, Saara Iivari, Ida Lönnroth. Kuva: Kira Hagström.
Vasemmalta oikealle: Erkki Perälä, Saara Iivari, Ida Lönnroth. Kuva: Kira Hagström.

Ensimmäisenä hihat on käärinyt Ida Lönnroth, joka siirtyi Kanalaan 3.10. startup -maailmasta. Kolmen vuoden ajan hän vastasi viestinnästä ja digimarkkinoinnin projekteista unimittareita valmistavassa Bedditissä. Samalla Lönnrothille tuli tutuksi kansainvälinen viestintä, sillä hän teki paljon yhteistyötä brändien ja viestintätoimistojen kanssa niin Euroopassa kuin Amerikassakin. Aiemmin hän toimi konsulttina Meltwater Groupilla.


Toinen uusi tulokas on Erkki Perälä, joka aloittaa työt 10.10. Yhteiskunnallisen vaikuttamisen konkari työskentelee tällä hetkellä vihreiden puoluetoimiston ja eduskuntaryhmän viestinnässä. Perälä on Helsingin kaupunginvaltuutettu ja hänellä on kokemusta niin korttelijuhlien järjestämisestä kuin ministeriryhmän erityisavustamisestakin.


Saara Iivari siirtyy Ellun Kanoihin viestintätoimisto Drumin johtavan viestintäkonsultin paikalta 24.10. Iivarilla on vuosien kokemus asiakkuuksien johtamisesta ja vaativista viestintähaasteista muun muassa kansainvälisten elintarvikeyhtiöiden ja ammattijärjestöjen parista. Ihan erityisesti Iivari rakastaa ruokaa ja ruokaviestintää – ja vastavoimana tälle hänet löytää myös aika usein lenkkipolulta.


– Kaikki tulokkaat ovat aivan supertyyppejä, jotka pystyvät haastamaan ja ravistelemaan asiakkaidemme viestintää. Mutta emme aio jäädä tähän. Datasta näkemystä luova ja tulevaisuuteen katsova liiketoimintayksikkömme, MTH-tehdas, on herättänyt suurta kiinnostusta jo alkumetreillä. Uskon, että MTH-tehdas tuo meille uutta kasvua, Tujunen jatkaa.