Kokkis_ArvaaAnnos kopio

Kokkikartano

Pieni keravalainen ruokatehdas

HAASTE

Kokkikartanon ylivertaisia ruokia ei ostettu koska niitä ei tunnettu. Yriítyksen missiona on tehdä parempaa valmisruokaa ja tätä missiota haluttiin tuoda enemmän esiin. Viestintä ei ollut synkassa ylivertaisten tuotteiden kanssa.

RATKAISUMME

Olemme toimineet Kokkikartanon viestintäkumppanina jo pitkään ja yhteistyö on vain syventynyt. Loimme uuden, rohkean avoimen ja keskustelevan sosiaalisen median konseptin ja nostimme Faceookin keskustelun areenaksi.

Loimme säännölliset sisältösuunnitelmat ja toimimme community managerina kustannustehokkaasti.

 

TULOKSET

Avointa, suoraa ja herättelevää keskustelua valmisruuasta. Vuonna 2013 Kokkikartano nousi BrandIndex-tutkimuksessa alan suurimpien toimijoiden HK:n ja Atrian rinnalle.

PALKITTUA YHTEISTYÖTÄ

Vuonna 2013 Kokkikartano, mainostoimisto Folk Finland, Ellun Kanat ja muut markkinointiviestinnän voittivat tuloksellista markkinointiviestintää palkitsevassa Effie-kilpailussa Bronze Effien tuote- ja palvelusarjassa. Palkintoraati kiitti muun muassa erityisen aktiivista PR-toimintaa: ”Kokkikartano avasi ovensa toimittajille ja kertoi kriittiselle ryhmälle kaiken karvoineen päivineen.”

Myös vuonna 2014 Kokkikartano voitti Bronze Effien, tällä kertaa Uusi tuote tai palvelu -sarjassa.